Hyvä asiakas, asiakaspalvelumme on saatavilla vai englanniksi.
Syötä tunnuksesi
Kiitos käynnistäsi Alensa.fi -verkkosivulla. Alensa.fi kuuluu Alensa-verkostoon, joka myy laadukkaita ja alkuperäisiä piilolinssejä ja piilolinssitarvikkeita ympäri Eurooppaa. Tämä sivu sisältää kaikki ohjeet, säännöt ja ehdot, joita sinä kuluttajana, ostajana sekä Alensa.fi-sivuston käyttäjänä sitoudut noudattamaan aina, kun käytät nettisivujamme ja kun teet tilauksesi meiltä. Ennen kuin vahvistat ostoksesi Alensa.fi-sivustolla, sinun tulee ruksata ja vahvistaa, että olet lukenut sekä ymmärtänyt nämä ehdot ja että hyväksyt ne. Lisää tietoa sekä tarkempia selityksiä voit löytää useilta informatiivisilta sivuiltamme Alensa.fi-osoitteessa. Pidätämme oikeuden viitata näiltä muilta sivuilta löytyviin lisätietoihin ja olettaa, että asiakas on lukenut ja ymmärtänyt ne.
Alla olevia ehtoja sovelletaan ostettaessa Alensa.fi -verkkokaupasta.
Ehdot ja säännöt määrittelevät sopimuksen Ostajan ja Myyjän välillä. Kaikki sopimukseen liittyvät ehdot on määritelty Tshekin tasavallan lainsäädännössä. Jos sopimuksen toinen osapuoli on kuluttaja-asiakas, kaikki ehdot, joita ei ole säädetty tässä, määritellään Tshekin tasavallan siviilejä (Act No. 40/1964 Coll.) ja kuluttajansuojaa (Act No. 634/1992 Coll.) koskevissa asetuksissa. Jos sopimuksen toinen osapuoli on liikkeenharjoittaja, kaikki ehdot, joita ei ole säädetty tässä, määritellään Tshekin tasavallan kaupallisessa asetuksessa (Act No. 513/1991 Coll.).
Myyjä pidättää oikeuden perua yli 10 kpl tuotteita sisältävät tilaukset sekä palauttaa rahat ostajalle (mikäli hän on jo maksanut tilauksen).
Tshekin tasavallassa voimassa olevan ”Electronic Records of Sales Actin” nojalla, myyjän on aina annettava kuitti ostajalle. Samalla hetkellä myyjän on tallennettava saadut tulot verotoimiston online-palveluun; mikäli tallentaessa ilmenee teknistä ongelmaa, tämä on tehtävä 48 tunnin sisällä.
Kaikki tuotteet ja palvelut toimitetaan Alensa-verkoston pääoperaattorin toimesta. Logistiikkakeskuksemme sijaitsevat Tshekin tasavallassa. Alensa.fi-sivustoa ylläpitävä yritys on Alensa s.r.o., joka on rekisteröity seuraavilla tiedoilla:
Alensa s.r.o.
Českomoravská
2408/1a
190 00 Praha 9
CZ ALV-numero: CZ27179681
FI
ALV-numero: 2795876–1
Alensa -tavaramerkki, kaikki sisältö nettisivulla sekä kaikki Alensa-brändin julkaisema mainosmateriaali ovat Alensa-verkoston pääoperaattorin omaisuutta ja tekijänoikeuslailla suojattuja.
Asiakkaat voivat käyttää nettisivuamme joko vierailijana tai rekisteröityneenä käyttäjänä. Asiakkaan tulee käyttää sivuamme vastuullisesti ja oikein, kaikkia meidän ehtojamme noudattaen. Mikäli ilmenee väärinkäyttöä, Alensalla on oikeus tilapäisesti tai pysyvästi kieltää kyseistä käyttäjää käyttämästä verkkosivustoamme ja palveluitamme.
Alensa.fi hyväksyy nettisivujen käytön vain laillisiin
tarkoituksiin:
Käyttäjät voivat jättää vapaasti kommentteja nettisivuillemme. Kommentit eivät kuitenkaan saa olla tarkoitettuja vahingoittamaan mainettamme tai muiden mainetta, eivätkä ne saa olla tarkoitettuja harhaanjohtamaan tai ahdistelemaan muita käyttäjiä.
Virusten tai minkä tahansa muiden teknisten haittaohjelmien jakaminen verkkosivuillamme sekä kaikenlaisten digitaalisten hyökkäysten tekeminen sivustollemme tai palvelimillemme on ehdottomasti kielletty. Tällaisia väärinkäytöksiä pidetään rikoksina ja ne ilmoitetaan aina viranomaisille. Tällaisen rikoksen sattuessa Alensa toimii täydessä yhteistyössä viranomaisten kanssa ja toimittaa heille kaikki tiedot, jotka vaaditaan lain mukaan täyttä syytettä varten.
Alensa ei ole vastuussa siinä tapauksessa, jos verkkosivustomme kärsii vahinkoja johtuen haittaohjelmista tai digitaalisista hyökkäyksistä.
Meidän suosittelijakampanjamme (suosittelijalle alennusta -ohjelma) ei ole enää sovellettavissa, sillä se on lopetettu 31.12.2018. Ohjelman ehtojen mukaisesti saatu luotto on voimassa, kunnes se on käytetty.
Väärinkäyttöjen estämiseksi vain yksi tarjouskoodi voidaan aktivoida yhdellä kertaa. Koodeja ei voi käyttää päällekkäin. Voit tarkistaa aktiivisen koodin tai korvata aktiivisen koodin toisella tarjouskoodilla siirtymällä ostoskorin „Tarjouskoodi“ -kenttään.
Jo alennetut tuotteet eivät ole oikeutettuja lisäalennuksiin. Alennettu tuote voidaan tunnistaa yliviivatusta hinnasta, joka on korvattu alennetulla hinnalla. Tällaisille tuotteille ei ole mahdollista soveltaa tarjouskoodeja tai lisäalennuksia.
Ostosopimus katsotaan tehdyksi, kun Ostaja vahvistaa tilauksensa tilauslomakkeen kautta, joka on saatavilla netissä. Jättämällä tilauksensa Alensa.fi-sivustolla, Ostaja vahvistaa, että hän on lukenut nämä ehdot ja noudattaa niitä. Suorittaessaan tilauksen loppuun ja ruksaamalla ehtomme luetuksi ja ymmärretyksi, Ostaja vahvistaa olevansa sen ikäinen, että voi laillisesti sopia sitovan sopimuksen, ja että Ostajalla on voimassaoleva resepti tilaamilleen linsseille. Ostaja vahvistaa myös, että tiedot, joita hän antaa, ovat voimassa ja juuri niinkuin optikko/silmälääkäri on määrännyt. Ostaja ymmärtää, että on hänen vastuullaan käydä säännöllisissä näöntarkastuksissa ja ylläpitää sekä päivittää reseptiä. Alensa.fi ei ole vastuussa mistään seurauksista, jotka johtuvat reseptistä poikkeamisesta.
Mikäli Ostaja ei mainitse erikseen „Viesti myyjälle“ -kentässä tarvitsevansa laskun/kuitin ja pakkausselosteen tulostettuina, hän ilmaisee suostumuksensa siihen, että nämä ovat saatavilla vain elektronisessa muodossa. Laskun/kuitin voi ladata käyttäjän Alensa.fi-profiilin kautta kohdasta “Tilausten yleiskatsaus” sen jälkeen, kun tilaus on lähetetty. Lisäksi laskun/kuitin voi aina saada ottamalla yhteyttä asiakaspalveluun. Ostajalla on mahdollisuus valita erikseen toimitusosoite sekä laskutusosoite, ja liittää tilauslomakkeella viesti laskua varten tarvittaessa. Nämä tiedot lisätään automaattisesti verotusdokumenttiin.
Alensan osoite kaikissa laskuissa ja kuiteissa on aina meidän pääoperaattorimme osoite. Tätä ei voi muuttaa paikalliseksi osoitteeksi. Jokainen lasku päivätään sille päivälle, kun tilaus lähetetään, eikä koskaan sille päivälle, kun tilaus on tehty. Alensa ei voi muuttaa laskun päiväystä. On mahdollista lisätä lisätietoa laskulle, mutta Ostaja on vastuussa siitä, että kirjoittaa tämän tilausta tehdessään kohtaan ”Lisätietoja myyjälle”. Laskuja ei muokata jälkikäteen.
Alensa tarjoaa asiakkaille yhden laskun/kuitin per tilaus. Mikäli Ostaja vaatii enemmän kuin yhden laskun/kuitin tai eri laskuja/kuitteja, hänen tulee tehdä erilliset tilaukset.
Voit maksaa verkkokaupassamme käyttäen seuraavia
maksutapoja:
Takaamme, että kaikki maksut toimitetaan turvallisesti ja suojatussa yhteydessä. Tietojasi käytetään vain maksun suoritukseen ja niitä ei luovuteta kolmansille osapuolille.
Kun maksat verkossa käyttäen luottokorttia tai PayPalia, sinut ohjataan partnerimme sivulle, jossa suoritat maksun suojatussa yhteydessä. Huomioithan, että suojattu linkki on voimassa vain rajoitetun ajan. Tarvittaessa voit siirtyä maksusivulle myöhemmin käyttäjäprofiilisi kautta: valitse Tilausten yleiskatsaus ja sitten Maksa verkossa. Suojattu maksuyhteys pysyy aktiivisena vain rajoitetun ajan. Ongelmatilanteissa otathan yhteyttä asiakaspalveluumme. Mikäli Alensan tulee palauttaa sinulle rahaa takaisin, tämä tapahtuu automaattisesti kortillesi/PayPal-tilillesi.
Kaikki hinnat, mukaanlukien tuotteet ja toimitus, jotka ovat esillä verkkokaupan sivulla, sisältävät ALV:in. Kaikki alennukset ja tarjoukset ovat voimassa niin kauan kuin ne ovat mainittuina Alensa.fi -verkkosivulla.
Alensa pidättää oikeuden muokata hintoja, riippuen muuttuvasta markkinatilanteesta, kilpailusta, valmistajien vaatimuksista jne. Pyrimme säilyttämään halvimman hinnan Suomen markkinoilla. Asiakkaat voivat vapaasti tiedustella halvempia hintoja, mikäli halvimman hinnan takuun kaikki ehdot täyttyvät.
DHL
Luotto- tai pankkikortti
6.9 €
PayPal
6.9 €
Priority-kirje
Luotto- tai pankkikortti
7.9 €
PayPal
7.9 €
Economy-kirje
Luotto- tai pankkikortti
4.9 €
PayPal
4.9 €
HUOMIO: Posti ja logistiikka-alan unioni PAU ilmoitti laaja-alaisesta lakosta, joka vaikuttaa Postin toimituksiin ja aiheuttaa meistä riippumattomia viivästyksiä. Käytäthän DHL-toimitusta, jos haluat välttää viivästykset. Lakon on tarkoitus päättyä 24. marraskuuta, mutta tämä voi muuttua. Kiitämme ymmärryksestäsi.
Huomautus:
Alensa tarjoaailmaisen toimituksen tilauksille, jotka ylittävät 49 € ennen toimitusmaksujen lisäämistä tilaukselle.
Alensa.fi tarjoaa toisinaan ilmaisen toimituksen osana tarjouskampanjaa. Erikoistarjoukset sekä -hinnat ovat voimassa siten, kun ne on listattu Alensa.fi-sivustolla, sähköpostikampanjoissa tai sosiaalisessa mediassa ostohetkellä. Jokaisen tarjouksen kesto sekä ehdot ilmoitetaan selkeästi jokaisen tarjouskampanjan yhteydessä. Näitä tulee noudattaa, jotta voi hyödyntää tarjouksen.
Emme toimita tuotteita muihin maihin tämän verkkokaupan kautta.
Alensa.fi toimittaa tilaukset aina vasta, kun maksusuoritus tilauksesta on vastaanotettu. Haluaisimme muistuttaa, että valitessasi tilisiirron, maksun siirrossa tilillemme voi kestää 2–3 päivää. Vahvistamalla tilauksen verkkosivullamme osoitat suostumuksesi toimituksen viivästykseen tilisiirrosta johtuen. Jos haluat vastaanottaa tilauksen mahdollisimman nopeasti, voit lähettää meille vahvistuksen maksusta. Voit lukea lisää maksutavoista täältä. Joitain tiettyjä, harvinaisempia piilolinssivahvuuksia ei välttämättä ole ostohetkellä varastossa. Alensa tilaa nämä linssit välittömästi asiakkaalle valmistajalta. Vaikka linssejä ei olisi suoraan varastossa, maksu peritään tilaushetkellä, ei lähetyshetkellä, jotta voimme vahvistaa heti asiakkaan haluamien linssien tilauksen valmistajalta.
Sinulla on mahdollisuus vakuuttaa pakettisi lisämaksusta. Tämä vakuutus korvaa paketin, jos se katoaa tai vahingoittuu kuljetuksen aikana. Tämä tarkoittaa, että heti kun olemme varmistaneet, että pakettisi on kadonnut tai vahingoittunut millään tavalla, lähetämme välittömästi uuden paketin joka sisältää samat tuotteet, ilman tarvetta aloittaa ensin alla kuvattu pitkäkestoinen reklamaatioprosessi. Jos tilauksesi sisältää mittatilaustyönä tilattuja erikoistuotteita, kuten sinulle räätälöityjä silmälaseja tai ainutlaatuiset linssiyhdistelmiä, muista, että niiden valmisteleminen vie enemmän aikaa.
Huomioithan, että varastossamme käsiteltävän suuren tilausmäärän vuoksi emme voi taata, että valmiita tilauksia voi enää yhdistää tai muuttaa. Jos haluat yhdistää monta tilausta tai lisätä tai muokata valmista tilausta, olethan yhteydessä asiakaspalveluun välittömästi, ja me selvitämme muutosmahdollisuudet tapauskohtaisesti. Tämä on mahdollista vain asiakaspalvelun aukioloaikoina arkisin klo 9:30–16:30. Tilauksesi katsotaan valmiiksi maksuhetkellä. Jos haluat lisätä jotain, sinun tulee tehdä uusi tilaus, ja tässä tapauksessa uuteen tilaukseen lisätään myös normaali toimitusmaksu.
Toimitustapa | Arvioitu toimitusaika |
DHL | 1–2 arkipäivää lähetyspäivästä |
Posti Priority | 2–3 arkipäivää lähetyspäivästä |
Posti Economy | 3–7 arkipäivää lähetyspäivästä |
Huomautus :
Joitakin piilolinssejä erikoisilla parametriyhdistelmillä ei välttämättä löydy suoraan varastosta. Varaamme nämä sinulle ja tilaamme suoraan valmistajalta. Tämä tarkoittaa, että niissä on pidempi arvioitu toimitusaika. Erikoisempien piilolinssien, joita ei löydy suoraan varastosta, lähetys riippuu toimittajiemme toimitusehdoista ja voi kestää jopa 2–4 viikkoa.
Kun valitset ja tilaat linssisi, näet arvioidun lähetyspäivän tuotesivulla. Tämä saattaa muuttua, kun olet valinnut parametrit piilolinsseillesi. Asiakas on vastuussa siitä, että seuraa tarkasti tätä päivämäärää koko tilausprosessin ajan.
Kun olet valinnut tietyt parametrit, näet uuden arvioidun lähetysajan linsseille juuri näillä parametreilla, kuten ylempänä on mainittu. Huomioithan, että “varastossa x kpl” infolla viitataan tuotteen yleiseen saatavuuteen, mutta se ei tarkoita välttämättä, että kyseinen tuote juuri sinun vahvuuksillasi on varastossa. Huomioithan vain arvioidun lähetyspäivän, jonka näet valitsemiesi tuotteiden oikealla puolella jokaisen eri tuotteen vieressä. Mahdolliset odotettavissa olevat viivästykset toimituksessa vahvistetaan, kun jatkat ostoskorisivulle, ja vielä uudestaan kun saat vahvistussähköpostiviestin. Asiakas näkee myös, jos vain osa hänen tilaamistaan tuotteista on tilauksen vahvistushetkellä varastossa, ja tilaus lähetetään vasta, kun kaikki tuotteet on saatavilla. Alensalla on oikeus muokata saatavuutta sekä arvioituja toimitusaikoja tilauksen teon jälkeen.
Kun olet valinnut vahvuudet kaikkiin haluamiisi tuotteisiin ja nnen kuin hyväksyt ja maksat tekemäsi tilauksen, sinun tulee tarkistaa tarkkaan jokaisen yksittäisen tuotteen arvioituun toimitusaikaan ostokorissasi.
Vahvistamalla ja maksamalla tilauksen, asiakas hyväksyy, että koko tilaus toimitetaan asiakkaalle vasta sitten, kun kaikki tuotteet ovat varastossa. Varastossa olevien tuotteiden lähetys ennen varastosta puuttuvien tuotteiden lähetystä on sallittua vain erikoistilanteissa. Jos asiakas haluaa, hän voi maksaa ekstratoimituskulun (normaalin toimituskulun verran) halutessaan saada varastossa olevat tuotteet ennen varastosta puuttuvia tuotteita.
DHL vaatii aina kuittauksen vastaanottajalta. Jos tilaat tuotteet DHL:n kautta, pidäthän huolen, että joku on paikalla toimitusosoitteessasi työaikaan ma-pe. Toimituksia ei tehdä viikonloppuisin.
Emme ole vastuussa mistään logistiikkayrityksistä johtuvista toimitusviivästyksistä tai muista meistä riippumattomista syistä (sää, lomapäivät jne.). Huomioithan, että annamme tilauksen yhteydessä toimittajiemme ehdottaman arvioidun toimitusajan. Harvinaisissa tilanteissa paketti voi saapua annetun toimitusajan ulkopuolella. Jotta voit varmistaa mahdollisimman sujuvan toimituksen, annathan täydellisen osoitteesi (katu, talon/asunnon numero, postinumero ja kaupunki) sekä puhelinnumerosi jotta toimittaja voi tavoittaa sinut tarvittaessa. Kun tilauksesi lähetetään DHL:n kautta, saat sähköpostiisi seurantanumeron, jonka avulla voit seurata toimituksen etenemistä netissä. Olethan meihin yhteydessä mikäli sinulla on ongelmia seurannan kanssa. Asiakaspalvelumme vastaa kysymyksiisi nopeasti ja tehokkaasti.
Mikäli pakettia ei pystytä toimittamaan vastaanottajalle jostakin syystä, se saattaa mennä säilytykseen lähimpään postitoimistoosi noudettavaksi, tai logistiikkakeskukseen uudelleenlähetettäväksi. Mikäli pakettia ei noudeta tai saada toimitettua vastaanottajalel, paketti toimitetaan takaisin meille tai hävitetään. On siis asiakkaan vastuulla huolehtia, että paketti pystytään toimittamaan annettuun osoitteeseen tai kommunikoida kuljetusyrityksen kanssa, jos toimituksen aikana tulee jotakin erityistoiveita tai huomioitavaa lähetykseen liittyen. Hävitettyjä paketteja ei korvata uusilla tuotteilla tai makseta takaisin asiakkaalle.
Mikäli paketti todetaan hävinneeksi, puuttuvaksi tai väärintoimitetuksi, avaamme reklamaation puolestasi toimittavalle yritykselle. Jotta voimme avata reklamaation, tarvitsemme: 1.) Allekirjoitetun todistuksen asiakkaalta, että hän ei koskaan vastaanottanut pakettia ; 2.) vahvistuksen kuljetusyritykseltä, että pakettia ei ole toimitettu oikein.
Kun reklamaatio saadaan prosessoitua, voimme nopeasti palauttaa sinulle rahasi tai lähettää uuden paketin, riippuen toiveestasi. Emme prosessoi palautuksia tai lähetä uusia paketteja, kun edellinen on vielä matkalla tai kunnes se todetaan virallisesti hävinneeksi toimittajan puolesta. Jos olet kuitenkin ostanut pakettivakuutuksemme, voimme lähettää uuden paketin välittömästi, eikä sinun tarvitse odottaa siihen saakka, kunnes korvausvaatimuksesi on käsitelty.
Piilolinssit ja muut tuotteet kuljetetaan tiiviisti pakattuna sopivan kokoisessa pakkauksessa, joten voit olla varma, että vastaanotat tuotteet vahingoittumina. Mikäli kuljetuslaatikko on vahingoittunut, ÄLÄ HYVÄKSY PAKETTIA tavarantoimittajalta vahinkoon vedoten. Syy voi olla esim. „huomattava vahinko paketissa“ tai „vuotava neste“. Sinun tulee ottaa yhteyttä meihin niin pian kuin mahdollista, jotta voimme hoitaa tilanteen nopeasti ja toimittaa uudet tuotteet sinulle.
Mikäli tuotteessa, tuotepakkauksessa tai käyttöohjeissa on liitteenä voimassaolopäivä, takuuaika päättyy voimassaolopäivään. Toimittamissamme piilolinsseissä on yleensä yli 24 kuukauden voimassaoloaika. Käytettävä mennessä -päivämäärät ovat printattuina jokaiseen tuotteeseen ja sen pakkaukseen. Mikäli sinulla on kysymyksiä liittyen käytettävä mennessä -päivämääriin, otathan yhteyttä asiakaspalveluumme osoitteessa info@alensa.fi.
Palautettavat tuotteet eivät saa olla käytettyjä tai vahingoitettuja. Alkuperäisen pakkauksen tulee olla avaamaton. Jos haluat palauttaa aurinko- tai silmälasit 14 päivän kuluessa niiden vastaanottamisesta, sinun tulee palauttaa koko tuote, mukaanlukien lasikotelo, ulommainen laatikko, kaikki laatikon sisällä oleva, puhdistusliinat ja kaikki tarrat tai tagit jota pakkaus sisältää. Tuote katsotaan vaillinaiseksi ilman kaikkia näitä edellämainittuja osia, ja mikäli joku näistä puuttuu, palautusta tai vaihtoa ei tehdä. Kiitämme ymmärryksestänne.
Aurinkolasit, kehykset ja silmälasit toimitetaan parhaassa mahdollisessa kunnossa, ja niiden laatu on tarkistettu perusteellisesti ennen lähettämistä. Siinä harvinaisessa tapauksessa, että jokin näistä saapuu vaurioituneina tai vioittuu välittömästi, ota yhteyttä asiakaspalveluun ja me tarkistamme tapauksen auttaaksemme sinua. Määräystenvastaisen käytön, väärän hoidon tai normaalin kulumisen ja toistuvan käytön aiheuttamista vahingoista tehdyt valitukset eivät kuitenkaan ole korvauskelpoisia. Asiakkaan itsensä aiheuttamista vahingoista ei voida antaa lisäalennuksia tai korvauksia.
Reseptilinssit valmistetaan erityisten yksilöllisten vaatimusten perusteella, joten niitä ei voida palauttaa. Vain kehykset ovat oikeutettuja mahdolliseen hyvitykseen. Tätä ehtoa sovelletaan siitä hetkestä, kun lasit ovat valmiit, huolimatta lähetyksen tilasta.
Alensa ei ole vastuussa palautuksista, jotka eivät seuraa tässä kuvattua prosessia. Kun haluat palauttaa kaupastamme ostetun tuotteen takaisin meille, otathan ensin yhteyttä asiakaspalveluumme yhteystietolomakkeen kautta, sähköpostitse tai puhelimitse. Kirjoita viestikenttään/selitä palautuksen syy sekä tärkeimmät tiedot: tilausnumero, oma nimesi ja palautettavat tuotteet. Asiakaspalvelumme käsittelee pyyntösi ja tarkistaa, että kaikki palautukseen vaadittavat kriteerit täyttyvät sekä ohjeistavat sinulle, kuinka edetä.
Asiakaspalvelu vastaa palautuspyyntöihin normaalisti 1 – 2 työpäivän kuluessa. Kun palautuspyyntösi on hyväksytty, sinulle lähetetään osoitetarra, jossa on oikea palautusosoite. Tämä tulee tulostaa ja kiinnittää palautettavaan tuotteeseen.
Palautusprosessissa on lyhykäisyydessään 4 vaihetta:
Lähetäthän avaamattomat ja vahingoittumattomat paketit piilolinssejä (tai piilolinssinestettä) postitse jämäkässä laatikossa, älä kirjekuoressa – näin varmistat, että ne eivät vahingoitu kuljetuksessa. Liitä mukaan pakettiin maksukuitti/lasku, jonka olet saanut ostoksesi yhteydessä Alensa.fi:stä, sekä lyhyt selitys, miksi haluat palauttaa tuotteet. Jos haluat, että maksu palautetaan pankkitilillesi, laitathan mukaan kaikki tarvittavat pankkitietosi (IBAN- ja BIC-numerot), jotta voimme maksaa rahat takaisin tilillesi. Jos olet maksanut korttimaksulla tai PayPalilla, palautus tehdään automaattisesti kortillesi tai PayPal-tilillesi, josta maksu on tehty. Varmista, että saat seurantakoodin palautukselle tai todisteen siitä, että paketti on jätetty palautettavaksi! Asiakaspalvelu kysyy tätä sinulta, jos epäilet, että jotain on mennyt pieleen palautuksessa.
Maksat vain palauttamiesi piilolinssien postituksesta. Alensa.fi ei maksa postikuluja palautuksista, joissa asiakas haluaa palauttaa itse väärin tilaamiansa tuotteita tai tuotteita, joita ei enää tarvitse. Jos kuitenkin virhe on tapahtunut myyjän (Alensa.fi) puolesta, kaikki palautuksesta aiheutuvat kulut korvataan.
Alensa.fi vahvistaa, että olemme vastaanottaneet palauttamasi tuotteet sekä päivittää sinulle uuden tilauksesi etenemisestä. Yritämme vahvistaa kaikki palautukset 30 päivän sisällä. Otathan yhteyttä asiakaspalveluun, mikäli koet että prosessin etenemisessä on viivettä.
Huomioithan, että palautusprosessi vie hieman kauemmin, kun palautat aurinkolaseja alkuperäisessä ja vahingoittumattomassa paketissa. Tämä johtuu siitä, että palautettavien aurinkolasien aitous sekä kunto pitää ensin tutkia tarkkaan ja vahvistaa päävarastomme kanssa.
Ostaja hyväksyy palautukseen tarvittavan prosessointiajan ja kunnioittaa sitä.
Alensa.fi ei hyväksy reklamaatioita tapauksissa, joissa tuotteet on jo heitetty pois eikä niitä voi enää tutkia. Älä siis heitä pois linssejä, joissa epäilet olevan vikaa, ja lähetä meille valokuvia todisteeksi näkyvistä vioista tai vahingosta. Jos reklamaatioon on aihetta, ostajan tulee ensin ilmoittaa asiakaspalvelutiimillemme, jotta he voivat antaa ohjeet miten toimia. Jos tuote pitää palauttaa, asiakkaan tulee seuratavaihto- ja palautusohjeitamme.
Reklamaatiot TopVue-tuotteista käsitellään yleensä TopVue-tyytyväisyystakuun ehtojen mukaisesti, kunhan kaikki ehdot täyttyvät.
Alensa.fi on verkkokauppa, joka myy piilolinssejä sekä niihin liittyviä tuotteita, ei optikko tai lääketieteen asiantuntija. . Tämä tarkoittaa, että meillä ei ole laillisesti lupaa toimittaa testilinssejä tai korvata yksittäisiä linssejä. Alensa voi toimittaa ainoastaan kokonaisia paketteja.
Mikäli koet ongelmia piilolinssiesi kanssa (silmien punoitus, sumentunut näkö, epämukava tunne, silmien kuivuminen), voimme lähettää linssit niiden valmistajalle laatutarkastukseen. Huomioithan, että voi kestää jopa kaksi kuukautta, mukaan lukien toimitusaika, kunnes saamme tiedon valmistajalta. Jotkin linssit täytyy mahdolllisesti lähettää ulkomaille analysoitavaksi, mikä voi myös pidentää prosessia. Jos valmistusvirhe todetaan, lähetämme sinulle uudet piilolinssit samoilla voimakkuuksilla ilmaiseksi. Mikäli valmistusvirhettä ei todeta, emme voi tehdä palautusta tai lähettää uusia linssejä.
Mikäli haluat palauttaa vahingoittuneen tai viallisen tuotteen, suosittelemme lähettämään sen tiiviissä pakkauksessa postin kautta. Tämä ehkäisee vahingot kuljetuksen aikana. Emme voi hyväksyä, korvata tai palauttaa rahoja tuotteista, jotka edelleen vahingoittuvat takaisinkuljetuksessa. Jotta valmistaja voi suorittaa täydellisen tarkastuksen linsseille, sinun tulee lähettää linssit SEKÄ koko pakkaus (alkuperäinen linssipakkaus, jäljellä olevat linssit sekä avaamattomat linssien läpipainopakkaukset, joista näkyy linssien LOT numero Jos haluat palauttaa piilolinssit, jotka on poistettu pakkauksesta tai joita on käytetty, ne eivät saisi kuivua kuljetuksen aikana. Suosittelemme lähettämään linssit piilolinssinesteellä täyteyssä kotelossa, joka on suljettu tiukasti. Koska jokainen palautus on erilainen, haluaisimme käsitellä palautukset yksilöllisesti. Otathan yhteyttä asiakaspalveluumme, info@alensa.fi ja kerro palautuksen tarkat tiedot: mitkä linssit palautat, kuinka monta linssiä palautat, onko pakkaus avattu vai avaamaton, tilausnumerosi ja yhteystietosi. Liitäthän palautuksen mukaan dokumentin, esimerkiksi tilaus- tai maksuvahvistuksesi, jossa näkyy tilauksesi numero, sekä kirjeen, jossa kuvailet linssien viallisuutta ja odotettua kompensaatiota (rahojen palautus vai uudet linssit). Reklamaatiot ja pyynnöt palautuksille tai vaihdoille tulee tehdä 6 kuukauden kuluessa tuotteiden vastaanottamisesta. Valmistajan suorittama laaduntarkastus voi kestää jopa useita kuukausia. Alensa ei voi edetä asiassa, ennen kuin valmistaja on antanut loppuraportin laaduntarkastuksesta.
Huomioithan tehdessäsi reklamaatiota mahdollisista viallisista linsseistä, että sinua pyydetään toimittamaan voimassa oleva resepti . Vaikka sinun ei tarvitse näyttää reseptiäsi ostaessasi linssejä netistä, sinulla on aina oltava voimassa oleva, enintään yhden vuoden ikäinen resepti. Kun laaduntarkastus suoritetaan, reseptisi vaaditaan, jotta voidaan tarkistaa, vastaavatko ostamiesi linssien voimakkuudet todellista reseptiäsi vai eivät.
Vaihdos uuteen piilolinssimerkkiin (myös ammattilaisen suosituksesta) voi aiheuttaa riskin, että uusi merkki ei välttämättä sovi käyttäjälle. Myyjä ei ole vastuussa terveysvaikutuksista tai epämukavuudesta, jotka voivat aiheutua piilolinssien käytöstä. Keskustele aina ensin optikkosi kanssa, ennen kuin kokeilet uutta piilolinssimerkkiä. Jokainen käyttäjä kokee piilolinssit eri tavalla, vaikka kyse olisi samasta merkistä. Alensa ei ota vastuuta mistään ongelmista, joita saattaa ilmetä linssien käytöstä, joista ostaja ei ole konsultoinut optikkoaan tai silmälääkäriään etukäteen. Ostajalla on aina poikkeuksetta oletetusti voimassaoleva piilolinssiresepti ja ostaja tilaa oletetusti vain linssejä, jotka on määrätty silmäasiantuntijan toimesta. Tämä koskee myös linssinesteitä, silmätippoja ja sprayta.
Voimme vaihtaa piilolinssit tai muut meiltä tilatut tuotteet vain silloin, mikäli pakkaus on avaamaton ja vahingoittumaton.
Ota aina yhteys asiakaspalveluumme heti, kun huomaat että olet vastaanottanut väärät voimakkuudet, mielellään ennenkuin avaat vastaanottamasi linssilaatikot. Mikäli olemme lähettäneet sinulle väärät voimakkuudet johtuen meidän virheestämme, sinulle palautetaan rahat tai lähetetään uudet linssit ilman lisämaksuja. Jos kuitenkin itse asiakkaana olet tehnyt virheen tilausprosessin aikana, ja linssit jotka olet tilannut eivät vastaa optikkosi määräämiä voimakkuuksia, Alensa voi korvata linssit tai palauttaa rahat niistä vain jos linssilaatikot ovat avaamattomia ja niitä ei ole käytetty. Sinulla tulee olla virallinen resepti, joka ei ole yhtä vuotta vanhempi ostohetkellä. Olethan tarkkana kun teet tilausta, että et syötä vääriä voimakkuuksia. Mikäli syntyy riita, Alensalla on oikeus pyytää reseptiäsi ja vahvistaa siihen verraten tilauksesi.
Reklamaatiot väärien tuotteiden vastaanottamisesta voidaan tehdä vain 30 päivän kuluessa tuotteen toimituspäivästä. Reklamaatioita, jotka tehdään myöhemmin kuin 30 päivää tuotteiden vastaanottamisen jälkeen, ei hyväksytä. Siksi suosittelemme, että tarkistat tuotteesi aina heti vastaanoton jälkeen ja ota meihin yhteyttä mahdollisimman pian, jos olet saanut virheellisen/väärän tuotteen.
Värillisten piilolinssien lopullinen tulos on aina yksilöllinen ja riippuu useista eri tekijöistä. Lopputulos riippuu aina omien silmiesi väristä. Lisäksi lopputulokseen vaikuttavat ulkoiset tekijät, kuten valo-olosuhteet, meikki ja vaatteiden väri. Erilaisilla linsseillä on erilaiset lopputulokset riippuen siitä, ovatko kyseessä väriä korostavat vai värin peittävät linssit. Koska on mahdotonta ennustaa värillisten linssien lopullinen tulos, emme voi tarjota palautusta värillisille linsseille perustuen siihen, että olet tyytymätön niiden lopputulokseen. Asiakas hyväksyy ostaessaan värilliset linssit, että niissä ei ole palautusoikeutta, ellei niissä todeta valmistusvikaa valmistajan toimesta.
Aurinkolasit, kehykset ja silmälasit toimitetaan parhaassa mahdollisessa kunnossa, ja niiden laatu on tarkistettu perusteellisesti ennen lähettämistä. Siinä harvinaisessa tapauksessa, että jokin näistä saapuu vaurioituneina tai vioittuu välittömästi, ota yhteyttä asiakaspalveluun ja me tarkistamme tapauksen auttaaksemme sinua. Määräystenvastaisen käytön, väärän hoidon tai normaalin kulumisen ja toistuvan käytön aiheuttamista vahingoista tehdyt valitukset eivät kuitenkaan ole korvauskelpoisia. Asiakkaan itsensä aiheuttamista vahingoista ei voida antaa lisäalennuksia tai korvauksia.
Alensa pidättää oikeuden muokata omien nettisivujensa sisältöä milloin tahansa. Pyrimme antamaan asiakkaillemme aina päivitettyä tietoa, mutta emme ole vastuussa tilapäisesti väärin olevasta informaatiosta tai virheistä. Tämä koskee myös haittaohjelmien tai ohjelmistojen (virukset, hakkerit jne.) aiheuttamia teknisiä ongelmia. Mikäli sinulla on jotakin ongelmaa nettisivujemme tai sen sisällön kanssa, olethan yhteydessä asiakaspalveluumme, jotta voimme auttaa onglemanratkaisussa.
Asiakkaiden jättämät kommentit sivustollamme eivät edusta Alensa.fi:n näkökantoja, mielipiteitä tai asemaa ja ne tulee käsitellä subjektiivisena. Kommentteja ei pidä tulkita ohjeiksi tai neuvoksi millään tavalla. Alensa.fi pyrkii muokkaamaan, korjaamaan tai huomauttamaan kaikesta mahdollisesti harhaanjohtavasta tai väärästä informaatiosta. Ongelmalliset tai vahingolliset kommentit ja niiden kirjoittajat käsitellään tapauskohtaisesti.
Nettisivuilla olevat kuvat esittävät oikeita versioita tarjolla olevista tuotteista, mutta eivät ole kuvia juuri siitä tuotteesta, jonka asiakas vastaanottaa. Tuotekuvissa saattaa näkyä tuotenumero, viimeinen käyttöpäivä jne., mutta ne eivät ole samat numerot, jotka näkyvät vastaanottamassasi tuotteessa. Jotkut tuotteistamme tuotetaan myös ympäri maailmaa eri tehtaissa alkuperäisen valmistajan omistamissa tiloissa. Tuotekuva saattaa näyttää eri sijainnin, kuin minkä tilaamasi tuote näyttää. Tällaiset sijaintiin/ajankohtaan/ainutkertaiseen identifikaatioon liittyvät erot eivät missään tapauksessa tarkoita, että vastaanottamasi tuote ei ole se, jonka olet tilannut. Tällaisiin loogisiin, itsestäänselviin nettisivuilla olleiden tuotekuvien ja vastaanottamasi tuotteen printtieroihin perustuvat reklamaatiot eivät ole perusteltuja ja emme hyväksy niitä.
Kuluttajalla on oikeus vaatia korjausta riidanratkaisuun ollessaan tyytymätön riidan ratkaisun tulokseen tai kokiessaan, että myyjä on toiminut kuluttajan oikeuksien vastaisesti. Kuluttaja voi ottaa yhteyttä myyjään sähköpostitse osoitteeseen info@alensa.fi. Jos myyjä kieltäytyy tekemästä pyydettyä korjausta tai ei vastaa tiedusteluun 30 päivän kuluessa, kuluttajalla on oikeus tehdä valitus kuluttajariitalautakuntaan, jossa sovelletaan vaihtoehtoista riidanratkaisumenettelyä. Laki muussa kuin viranomaisessa tapahtuvasta kuluttajariitojen ratkaisemisesta (§ 1696/2015) on säädetty Suomen eduskunnassa.
Kuluttaja voi jättää valituksen myös verkossa toimivan sähköisen riidanratkaisufoorumin, European Online Dispute Resolution -foorumin (ODR), kautta. https://ec.europa.eu/consumers/odr.
Vaihtoehtoisissa riidanratkaisumenettelyissä kuluttajalla tarkoitetaan luonnollisia henkilöitä, jotka toimivat kaupankäynnin, liiketoiminnan tai ammattinsa ulkopuolella. Mikäli sopimus on solmittu osittain yhdessä ja osittain erikseen henkilön harjoittaman liiketoiminnan kanssa (kaksoissopimus) ja liiketoiminnan merkitys on rajallinen eikä sillä ole vallitsevaa osaa toimituksessa, kyseinen henkilö määritellään kuluttajaksi. Vaihtoehtoisia riidanratkaisumenettelyitä sovelletaan tuomioistuimen ulkopuolisiin ratkaisuihin riidoista, jotka koskevat myyjän ja kuluttajan välisiä myynti- tai palvelusopimuksiin liittyviä sopimusvelvoitteita. Vaihtoehtoisia riidanratkaisumenettelyitä sovelletaan tässä verkossa tai puhelimitse solmittuihin ostosopimuksiin. Vaihtoehtoisia riidanratkaisumenettelyitä ei sovelleta, mikäli valitusta koskevan ostoksen arvo ei ylitä 20 €. Riidanratkaisuelin voi laskuttaa kuluttajalta nimellisen summan (korkeintaan 5 € mukaan lukien alv.) valituksen täyttämisestä.
Mikäli tilausta ei ole maksettu, asiakas voi perua tilauksensa lähettämällä sähköpostia osoitteeseen info@alensa.fi. Emme lähetä tuotteita, mikäli tilausta ei ole maksettu. Peruutamme maksamattomat tilaukset kahden viikon kuluessa.Mikäli tilaus on maksettu, asiakkaalla on EU-lainsäädännön mukaan oikeus peruuttaa sopimus 14 päivän kuluessa tuotteiden vastaanotosta. Peruuttaessaan ostosopimuksen ostajan tulee huomioida ehdot, jotka ovat kuvattuna alla:
Palautettavat tuotteet eivät saa olla käytettyjä tai vahingoitettuja. Alkuperäisen pakkauksen tulee olla avaamaton. Mikäli asiakas on avannut alkuperäisen pakkauksen, tuotetta ei voi enää käyttää hygieenisistä tai turvallisuussyistä. Kyseinen tuote ei kelpaa enää myytäväksi eikä sitä täten voi palauttaa. Aurinko- ja silmälasit ovat poikkeus. Jos haluat palauttaa aurinko- tai silmälasit 14 päivän kuluessa niiden vastaanottamisesta, sinun tulee palauttaa koko tuote, mukaanlukien lasikotelo, ulommainen laatikko, kaikki laatikon sisällä oleva, puhdistusliinat ja kaikki tarrat tai tagit jota pakkaus sisältää. Tuote katsotaan vaillinaiseksi ilman kaikkia näitä edellämainittuja osia, ja mikäli joku näistä puuttuu, palautusta tai vaihtoa ei tehdä. Kiitämme ymmärryksestänne.
Liitä palautuksen mukaan Alensa.fi:n laatima todiste ostoksesta, kuten maksuvahvistus, kopio siitä tai tilausnumerosi. Älä unohda liittää mukaan tilitietojasi palautusta varten tarvittaessa.
Suosittelemme lähettämään palautettavat tuotteet tiiviissä pahvipakkauksessa kirjekuoren sijasta. Mikäli tuote vahingoittuu kuljetuksen aikana, yrityksemme ei ole velvollinen vastaanottamaan sitä. Mikäli ostaja huomioi nämä olosuhteet ja ohjeet peruuttaessaan ostosopimuksen, palautamme ostosten / palautettavien tuotteiden kokonaissumman sekä niiden alkuperäisen toimitusmaksun. Ostajan on maksettava ainoastaan tuotteen palautuksesta aiheutuneet toimituskulut. Palautus suoritetaan asiakkaan tilille 2–10 päivän kuluessa jälleenmyytävässä kunnossa olevien tuotteiden vastaanottamispäivästä.
Jos kaikki tarvittavat ehdot täyttyvät, ostaja saa täyden palautuksen maksamistaan tuotteista. Palautuksesta aiheutuvat toimituskulut ovat ostajan vastuulla. Kaikki palautukset tulee prosessoida vaihto-ja palautusoikeudesta kertovan sivumme ohjeiden ja ehtojen mukaan.
Henkilötietojen suojaamiseen ja käsittelyyn
säännellään seuraavalla tietosuojakäytännöllä.
Henkilötietojesi ylläpitäjä on Alensa s.r.o., rekisteröity osoitteessa Českomoravská 2408/1a, Praha 9 – Libeň, 190 00, tunnusnumero: 27179681, joka on merkitty Kaupparekisteriin Prahassa , osa C, 102359 (jäljempänä “ylläpitäjä”).
Alensa s.r.o käsittelee 6 artiklan 1 kohdan mukaisia tarpeellisia henkilötietoja (b) EUROOPAN (EU) 2016/679 PARLAMENTIN JA NEUVOSTON ASETUKSEN mukaisesti, jotka ovat välttämättömiä sopimukseen Alensa s.r.o:n kanssa, mukaan lukien:
Käsittelemme myös seuraavia henkilötietoja: Viestintä ylläpitäjän ja asiakasrekisterin välillä Alensa s.r.o:n sivustoilla. Valokuvat, jotka kuvaavat asiakasta käyttämässä silmälaseja (tarvitaan tarkistamaan monitehosilmälasilinssien laatu).
Sovellettavan lainsäädännön mukaisesti henkilötietojen tallentaminen ja käsittely sopimuksen voimassaolon aikana ja sopimusten kirjaamiseksi sekä osapuolten oikeuksien ja velvollisuuksien tulevan soveltamisen ja suojelemisen osalta 10 vuoden ajan viimeisen sopimuksen toteuttamisesta, jollei laissa toisin säädetä sopimusasiakas kirjojen pitämisestä pidemmäksi ajaksi. Edellä mainittu käsittely on mahdollista EUROOPAN PARLAMENTIN JA NEUVOSTON ASETUKSEN (EU) 2016/679 6 artiklan 1 kohdan (b): “käsittely on tarpeen sellaisen sopimuksen täytäntöönpanemiseksi, jossa rekisteröity on osapuolena, tai sopimuksen tekemistä edeltävien toimenpiteiden toteuttamiseksi rekisteröidyn pyynnöstä”
Valokuvia käytetään vain silmälasilinssien laadun tarkistukseen ja arviointiin, ja ne poistetaan kun laaduntarkastus on suoritettu.
Ellei laki toisin velvoita, Alensa s.r.o. ei jaa tai luovuta tietojasi kolmansille osapuolille. Alensa s.r.o. tunnustaa, että kaikki henkilötiedot ovat luottamuksellisia, ja niitä ei luovuteta kolmansille osapuolille. Jotain poikkeuksia ovat:
Henkilötietojasi voidaan käyttää myös seuraaviin tarkoituksiin:
Ylläpitäjä ei aio välittää henkilötietojasi kolmansiin (EUn ulkopuolisiin) maihin tai millekään kansainväliselle organisaatiolle.
Commercial messages may be sent to your e-mail address by Alensa s.r.o. This procedure is allowed by Act No. 480/2004 Coll. Article 7, part 3 of the information society services unless you decide to reject in the future.
Jos päätät milloin tahansa, ettet enää halua vastaanottaa sähköpostiviestejä, noudata sähköposti-uutiskirjeen alareunassa olevaa opt-out-linkkiä tai tilisi yleiskatsauksen opt-out-vaihtoehdon verkkosivuillamme.
Alensa s.r.o. pitää sähköpostiosoitteen kolmen vuoden ajan kahden osapuolen välisestä viimeisestä ostosopimuksesta.
Voit käyttää ja päivittää henkilötietojasi milloin tahansa kirjautumalla asiakastilisi profiiliin. Säännöissä määrätyin ehdoin sinulla on seuraavat oikeudet:
Jos sinulla on kysymyksiä tai huolenaiheita henkilötietojen käsittelystä, voit ottaa meihin yhteyttä sähköpostitse: GDPR@alensa.eu, tai ota yhteys henkilötietosuojaan.
Sivustomme käyttää evästeitä, jotta sivumme olisi asianmukainen, kiinnostava ja käyttäjäystävällinen sinulle. Evästeet ovat pieniä tiedostoja, jotka on tallennettu tietokoneeseen, älypuhelimeen tai muuhun laitteeseen ja joita käytetään selaimessasi.
Käytämme evästeitä seuraaviin tarkoituksiin:
Jotkin evästeet keräävät tietoja, joita kolmas osapuoli käyttää ja nämä kolmannen osapuolen evästeet tukevat suoraan mainostustoimintamme. Esimerkiksi mainostoimisto voi näyttää tietoja verkkosivustollamme ostetuista tuotteista osana näyttöä ja verkkosivujen mainosten mukauttamista valitsemallasi verkkosivustolla. Näitä tietoja ei kuitenkaan voi yksilöidä henkilökohtaisesti.
Sivustomme käyttämät evästeet voidaan jakaa kahteen perustyyppiin. Istunnon evästeet poistetaan heti, kun sivusto vierailusi päättyy. Pysyvät evästeet säilytetään laitteellasi pidempään tai kunnes poistat ne manuaalisesti (evästeen jäljellä oleva aika riippuu evästeiden omista asetuksista ja selaimen asetuksista). Evästeitä voidaan jakaa myös toiminnallisuuden avulla. Analyyttiset evästeet auttavat meitä parantamaan verkkosivuston käyttökokemusta ymmärtämällä, miten ihmiset käyttävät sitä; muunnos evästeet auttavat meitä analysoimaan eri myyntikanavien tehokkuutta; seurantaevästeet ja konversio-evästeet yhdessä auttavat analysoimaan eri myyntikanavien tehokkuutta; uudelleenmarkkinointi kokeiden avulla voimme mukauttaa mainosten sisältöä ja niiden oikeaa kohdistamista; ja olennaiset evästeet, jotka ovat tärkeitä verkkosivuston perus toiminnalle.
Kaikki tämän palvelimen käyttämät evästeet käytetään nykyisten EU-evästeiden sääntöjen mukaisesti.
Voit poistaa evästeet milloin tahansa, mutta näin menetät kaikki tiedot, joiden avulla voit käyttää sivustoamme nopeammin ja tehokkaammin, mukaan lukien muokkausasetukset.
Varmista, että Internet-selain on ajan tasalla, ja ota yhteyttä selaimen kehittäjän ohjeisiin ja ohjeisiin, jos et ole varma, miten muokkaat tietosuoja-asetuksiasi.
Evästeiden hylkääminen
Evästeiden käyttö on osa Internet-selaimeesi. Useimmat selaimet hyväksyvät automaattisesti evästeet. Voit hylätä evästeet selaimella tai rajoittaa niitä valitsemillesi tyypeille.
Löydät tietoja selaimista ja evästeiden asetusten asettamisesta seuraaville verkkosivustoille tai muulle Internet-selaimen dokumentaatiolle:
Näytämme sisältöä, joka liitetään kolmansien osapuolten sivustoihin. Emme ole vastuussa kolmannen osapuolen sivustojen tietosuojakäytännöstä ja -sisällöstä. Jos napsautat kolmannen osapuolen linkkiä, huomaa, että poistut sivultamme ja antamasi henkilökohtaiset tiedot eivät enää kuulu tämän käytännön piiriin. Lue nämä yritysten tietosuojakäytännöt nähdäksesi, miten ne keräävät ja käsittelevät henkilötietojasi.
Tietoturva on meille erittäin tärkeä, joten olemme ottaneet käyttöön asianmukaiset fyysiset, sähköiset ja hallinnolliset toimenpiteet suojatakseen ja varmistamalla verkkosivustollamme kerättyjen tietojen. Haluamme kuitenkin muistuttaa, että tietojen lähettäminen Internetissä tapahtuu omalla vastuullasi.
Tältä sivulta löytyvät mahdolliset muutokset henkilötietojen käsittelyssä. Tarkistamme säännöllisesti, että noudatamme tietosuojakäytäntöämme erityisesti, jotta se olisi yhteensopiva uusien tietosuojalakien ja -määräysten kanssa.
Jos sinulla on tällaisia käytäntöjä koskevia kyselyjä tai pyyntöjä, älä epäröi ottaa yhteyttä alla mainittuun asiakaspalvelun osoitteeseen tai sähköpostiosoitteeseen: gdpr@alensa.eu.
Asiakaspalvelu:
02035145586
info@alensa.fi
Tietosuojavastaava:
Andrea Ornsteinova
dpo@alensa.eu