Maksutavat

Maksutavat verkkokaupassamme

Voit valita jonkin seuraavista maksutavoista verkkokaupassamme:

  • Tilisiirto (maksu ennen tilauksen lähettämistä)
  • Pankki- ja luottokortti (Mastercard, Maestro, Visa, Visa Electron)
  • PayPal
Takaamme, että kaikki maksut toimitetaan turvallisesti ja suojatussa yhteydessä. Tietojasi käytetään vain maksun suoritukseen ja niitä ei luovuteta kolmansille osapuolille.

Kun maksat verkossa käyttäen luottokorttia tai PayPalia, sinut ohjataan partnerimme sivulle, jossa suoritat maksun suojatussa yhteydessä. Tarvittaessa voit siirtyä sivulle myöhemmin käyttäjäprofiilisi kautta: valitse Tilausten yleiskatsaus ja sitten Maksa verkossa. Suojattu maksuyhteys pysyy aktiivisena vain rajoitetun ajan. Ongelmatilanteissa otathan yhteyttä asiakaspalveluumme: info@alensa.fi

Kun haluat suorittaa maksun tilisiirtona verkkopankissasi, näet maksuohjeet ja pankin tiedot kun olet vahvistanut tilauksesi. Vastaanotat samat ohjeet myös sähköpostiisi. Pyydämme suorittamaan maksun mahdollisimman pian, sillä lähetämme tuotteet vasta kun maksu on toimitettu tilillemme. Kansainvälisessä tilisiirrossa kestää noin 1 – 3 työpäivää. Huomautus: Jotkin verkkopankit eivät hyväksy kopioitua tilinumeroa.

Maksun tiedot tilisiirtoa varten:

Maksun vastaanottaja: Alensa s.r.o.
Pankki: Citibank
IBAN: DE63502109000217632005
BIC: CITIDEFFXXX

Kirjoitathan viestikenttään tilausnumerosi, jonka löydät tilausvahvistuk­sestasi.


Ongelmatilanteissa otathan yhteyttä asiakaspalveluumme: info@alensa.fi

Huomaathan, että voit vaihtaa maksamattoman tilauksesi maksutavan käyttäjäprofi­ilissasi tai pyytää maksutavan muutosta asiakaspalvelus­tamme. Mikäli haluat peruuttaa maksamattoman tilauksesi, pyydämme lähettämään sähköpostia osoitteeseen info@alensa.fi. Peruutamme maksamattomat tilaukset kahden viikon kuluessa.

Kommentit


tuomo

tilaus 730142488 En tee ulkomaille tilisiirtoja! peruutan tilauksen. Tuomo elonen

info@alensa.fi

Hei,

Kiitos viestistäsi, tilauksesi on nyt peruutettu.

Ystävällisin terveisin, Alensan asiakaspalvelu

Petriina

Hei Tilasin tänään piilolinssit. Tuleeko spostiin tilausvahvistus?

info@alensa.fi

Hei,

Lähetimme sinulle sähköpostia asiasta, tarkistathan viestisi.

Ystävällisin terveisin, Alensan asiakaspalvelu

Hanna

Hei, tilasin värilliset piilolinssit, mutta nyt vasta huomasin, että linssit tulevat Saksasta; ehtivätkö ne enää perjantaiksi, jos maksan ne heti huomenna (keskiviikkoaamuna)..?

info@alensa.fi

Hei Hanna,

Kiitos kommentistasi! Vastasimme sinulle henkilökohtaisesti, tarkistathan sähköpostisi.

Ystävällisin terveisin, Alensan asiakaspalvelu

Jaana

Viime vuonna SAMA TILAUS maksoi 53,98, NYT YLI 70 !!! Nousu on yli 20 euroa, mikään ei selitä tuollaista määrää ! Menee asiakkuus tuollaisilla korotuksilla. Olen hyvin pettynyt.

info@alensa.fi

Hei Jaana,

Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Syynä tuotteiden hinnanmuutoksille yleisesti on se, että toimittajiemme hinnat vaihtelevat jopa viikottain. Tämän ansiosta hintoja joudutaan tarkistamaan ja korjaamaan aika ajoin. Myös esimerkiksi valitsemasi toimitustapa sekä mahdolliset kampanja-alennukset vaikuttavat tilauksesi kokonaishintaan, ja tästä johtuen voi myös tulla hintaeroa kahden eri tilauksen välille, vaikka kyseessä olisi sama tuote.

Mikäli haluat pysyä perillä mahdollisista erityisistä hinnanmuutoksista, tarjouksista ja alennuksista, suosittelemme tilaamaan uutiskirjeemme, josta saat viimeisimmät tiedot kampanjoista sähköpostitse. Mikäli haluat saada uutiskirjeitä meiltä, laitathan meille viestiä osoitteeseen info@alensa.fi, ja lisäämme sinut postituslista­llemme.

Ystävällisin terveisin, Alensan asiakaspalvelu

VISA VISA Electron Master Card Maestro PayPal DHL posti