Maksutavat

Maksutavat verkkokaupassamme

Voit valita jonkin seuraavista maksutavoista verkkokaupassamme:

  • Tilisiirto (maksu ennen tilauksen lähettämistä)
  • Pankki- ja luottokortti (Mastercard, Maestro, Visa, Visa Electron)
  • PayPal
Takaamme, että kaikki maksut toimitetaan turvallisesti ja suojatussa yhteydessä. Tietojasi käytetään vain maksun suoritukseen ja niitä ei luovuteta kolmansille osapuolille.


Kun maksat verkossa käyttäen luottokorttia tai PayPalia, sinut ohjataan partnerimme sivulle, jossa suoritat maksun suojatussa yhteydessä. Tarvittaessa voit siirtyä sivulle myöhemmin käyttäjäprofiilisi kautta: valitse Tilausten yleiskatsaus ja sitten Maksa verkossa. Suojattu maksuyhteys pysyy aktiivisena vain rajoitetun ajan. Ongelmatilanteissa otathan yhteyttä asiakaspalveluumme: info@alensa.fi

Kun haluat suorittaa maksun tilisiirtona verkkopankissasi, näet maksuohjeet ja pankin tiedot kun olet vahvistanut tilauksesi. Vastaanotat samat ohjeet myös sähköpostiisi. Pyydämme suorittamaan maksun mahdollisimman pian, sillä lähetämme tuotteet vasta kun maksu on toimitettu tilillemme. Kansainvälisessä tilisiirrossa kestää noin 1 – 3 työpäivää. Huomautus: Jotkin verkkopankit eivät hyväksy kopioitua tilinumeroa.

Maksun tiedot tilisiirtoa varten:

Maksun vastaanottaja: Alensa s.r.o.
Pankki: Citigroup Global Markets Germany AG
IBAN: DE63502109000217632005
BIC: CITIDEFFXXX

Kirjoitathan viestikenttään tilausnumerosi, jonka löydät tilausvahvistuk­sestasi.


Ongelmatilanteissa otathan yhteyttä asiakaspalveluumme: info@alensa.fi

Huomaathan, että voit vaihtaa maksamattoman tilauksesi maksutavan käyttäjäprofi­ilissasi tai pyytää maksutavan muutosta asiakaspalvelus­tamme. Mikäli haluat peruuttaa maksamattoman tilauksesi, pyydämme lähettämään sähköpostia osoitteeseen info@alensa.fi. Peruutamme maksamattomat tilaukset kahden viikon kuluessa.

Vastaa - Peruuta
#53
Raija-Leena

Hei Yritin tilata monta kertaa, mutta maksu ei onnistu. Minun täytyy perua tilaukseni. Yst. Raija-Leena

#52
Katariina

Hei, perun tilauksen 730185120.

#51
Janet

Perun tilauksen

#48
Virpi

Hei, peruutan tilauksen 730161993, pankkini ei hyväksy ulkomaista tilinumeroa.

#47
kirsi

hei, Perun tilaukseni nro 730188540, kiitos.

#45
Henna

Hei. Perun tilauksen nro 730141702.

#46
info@alensa.fi

Hei, Kiitos viestistänne, Olemme vastanneet teille sähköpostitse.

#43
Arto

Haluan peruuttaa tilaukseni koska pankkini ei hyväksy ulkomaista tilinumeroanne. Tilaus: 730172712

#44
info@alensa.fi

Hei, Kiitos viestistänne, olemme vastanneet teille sähköpostitse.

#40
Vilma Mäkelä

Hei! Tilinumeronne ei kelvannut maksua varten, joten perutan tilaukseni: nro 730151907. Nimelläni löytyy T. Vilma

#39
Rosa

Hei! Peruutan tilauksen 730125026, pankki ei hyväksynyt ulkomaista tilinumeroa.

#36
Heli Koskinen

Hei! Perun tilaukseni, koska pankkini ei hyväksy ulkomaista tilinumero. Tilaus numero 217632005. Terv. Heli Koskinen

#34
Selina

Hei! löyty tilausnumero: 730199743. Perukaa se kiitos.

#33
Selina

Hei! Laitoin spostia myös. Tein tilauksen(en ole vielä maksanut) tilaus on vastaanotettu, mutta perukaa koko hössäkkä en tiennyt että on vain korttimaksu mahdollinen. nmro on kai 199743. Omalla nimellä löytyy.

#30
Katariina

Perun tilauksen 730120368, sillä pankkini ei hyväksy ulkomaan tilinumeroa.

#31
info@alensa.fi

Hei, Kiitos viestistänne, Tilauksenne on nyt peruutettu.

#29
Joonas

Perun tilauksen: 730146090 Pankki ei hyväksy ulkomaan tilinumeroa.

#27
Anu

Perun tilauksen 730154597. Pankki ei hyväksy

#28
info@alensa.fi

Hei,

Kiitos viestistänne, olemme vastanneet sinulle sähköpostitse.

#26
Riku

Perun tilauksen ei pysty maksamaan tilausta pankki ei hyväksy.

#25
Susanna

Hei! Perun tilaukset: 730145594 730188783 Pankkini ei tee tilisiirtoja ulkomaille.

#23
Sari

Hei, Melkoisen hankalaa on linssien maksaminen täällä... Yritin tehdä tilausta, mutta taidan vaihtaa firmaa

#24
info@alensa.fi

Hei,

Kiitos viestistänne,

Olemme pahoillamme että teillä on ollut hankaluuksia maksamisen kanssa.

#21
Annika

Tilaus 730146865 Verkkopankkini ei hyväksy ulkomaan tilinumeroa. Perun tilaukseni. Terveisin Annika Riipi

#22
info@alensa.fi

Hei,

Kiitos viestistänne,

Olemme vastanneet teidän kysymykseen sähköpostiste.

#20
Mirva

Hei! Ulkomaan tilille ei onnistu maksaa verkkopankistani. Joudun peruutan tilaukseni. Tilaus 730157845

#19
Alma

Olen jo viestinyt teille ennen matkaani Napoliin. Tänään on 9.4.2018. Viestini koskee piilolinssitilausta, jossa on 4 pkt yhteensä 93, 24 euroa. En saa maksettua pakettia. Tilausnumeroni on 194942

#15
Jukka

Olen tilaamassa piilolasinestettä. Maksun erittelysivulla lukee käytetty luotto 5 eur. Mitä tämä tarkoittaa? Jääkö tästä luottovelkaa teille?

#16
info@alensa.fi

Hei,

Kiitos viestistäsi. Luotto tarkoittaa siis rahaa, jota sinulle on lisätty Alensa.fi-tilillesi meidän toimesta (esim. jos olet ollut asiakas 6kk, lisäämme 2€, 12kk 3€ jne). Tämän voit käyttää alennuksena yli 20€ arvoisen tilauksesi yhteydessä. Kyseessä ei siis ole velka, vaan alennus, ja kun maksuerittelyssä lukee „käytetty luotto 5€“, on tämä olemassa oleva alennus käytetty automaattisesti tähän tilaukseesi.

Yst.terv. Alensan asiakaspalvelu

#13
Sanna

tilaus 730158222 en tee ulkomaille tilisiirtoja. Haluan peruuttaa tilaukseni.t: Sanna Halme

#14
info@alensa.fi

Hei,

Kiitos kommentistasi. Olemme nyt peruuttaneet tilauksen ja lähettäneet myös sähköpostilla sinulle tästä vahvistuksen.

Ystävällisin terveisin, Alensan asiakaspalvelu

#9
tuomo

tilaus 730142488 En tee ulkomaille tilisiirtoja! peruutan tilauksen. Tuomo elonen

#10
info@alensa.fi

Hei,

Kiitos viestistäsi, tilauksesi on nyt peruutettu.

Ystävällisin terveisin, Alensan asiakaspalvelu

#7
Petriina

Hei Tilasin tänään piilolinssit. Tuleeko spostiin tilausvahvistus?

#8
info@alensa.fi

Hei,

Lähetimme sinulle sähköpostia asiasta, tarkistathan viestisi.

Ystävällisin terveisin, Alensan asiakaspalvelu

#5
Hanna

Hei, tilasin värilliset piilolinssit, mutta nyt vasta huomasin, että linssit tulevat Saksasta; ehtivätkö ne enää perjantaiksi, jos maksan ne heti huomenna (keskiviikkoaamuna)..?

#6
info@alensa.fi

Hei Hanna,

Kiitos kommentistasi! Vastasimme sinulle henkilökohtaisesti, tarkistathan sähköpostisi.

Ystävällisin terveisin, Alensan asiakaspalvelu

#2
Jaana

Viime vuonna SAMA TILAUS maksoi 53,98, NYT YLI 70 !!! Nousu on yli 20 euroa, mikään ei selitä tuollaista määrää ! Menee asiakkuus tuollaisilla korotuksilla. Olen hyvin pettynyt.

#4
info@alensa.fi

Hei Jaana,

Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Syynä tuotteiden hinnanmuutoksille yleisesti on se, että toimittajiemme hinnat vaihtelevat jopa viikottain. Tämän ansiosta hintoja joudutaan tarkistamaan ja korjaamaan aika ajoin. Myös esimerkiksi valitsemasi toimitustapa sekä mahdolliset kampanja-alennukset vaikuttavat tilauksesi kokonaishintaan, ja tästä johtuen voi myös tulla hintaeroa kahden eri tilauksen välille, vaikka kyseessä olisi sama tuote.

Mikäli haluat pysyä perillä mahdollisista erityisistä hinnanmuutoksista, tarjouksista ja alennuksista, suosittelemme tilaamaan uutiskirjeemme, josta saat viimeisimmät tiedot kampanjoista sähköpostitse. Mikäli haluat saada uutiskirjeitä meiltä, laitathan meille viestiä osoitteeseen info@alensa.fi, ja lisäämme sinut postituslista­llemme.

Ystävällisin terveisin, Alensan asiakaspalvelu

VISA VISA Electron Maestro Master Card PayPal DHL posti
Top