Maksutavat
Maksutavat verkkokaupassamme
Voit valita jonkin seuraavista maksutavoista verkkokaupassamme:
- Pankki- ja luottokortti (Mastercard, Maestro, Visa, Visa Electron)
- PayPal
Takaamme, että kaikki maksut toimitetaan turvallisesti ja suojatussa yhteydessä. Tietojasi käytetään vain maksun suoritukseen ja niitä ei luovuteta kolmansille osapuolille.
Kun maksat verkossa käyttäen luottokorttia tai PayPalia, sinut ohjataan partnerimme sivulle, jossa suoritat maksun suojatussa yhteydessä. Tarvittaessa voit siirtyä sivulle myöhemmin käyttäjäprofiilisi kautta: valitse Tilausten yleiskatsaus ja sitten Maksa verkossa. Suojattu maksuyhteys pysyy aktiivisena vain rajoitetun ajan. Ongelmatilanteissa otathan yhteyttä asiakaspalveluumme: info@alensa.fi
Ongelmatilanteissa otathan yhteyttä asiakaspalveluumme: info@alensa.fi Huomaathan, että voit vaihtaa maksamattoman tilauksesi maksutavan käyttäjäprofiilissasi tai pyytää maksutavan muutosta asiakaspalvelustamme. Mikäli haluat peruuttaa maksamattoman tilauksesi, pyydämme lähettämään sähköpostia osoitteeseen info@alensa.fi . Peruutamme maksamattomat tilaukset kahden viikon kuluessa.
Kommentit (12)
Hei! Tein puhelimella tilauksen ja maksaminen ei onnistunut. Elikkä onko mitenkään mahdollista saada tilaamaani pakettia postiennakolla. Paketti jonka tilasin niin sisältää 4kpl piilo linssi asetinta.
Hei,
Kiitos viestistänne, Valitettavasti käytössä olevat maksutavat ovat; korttimaksu, paypal tai tilinsiirto.
Milloin saan tuotteen? Tilasin ne eilen ja sivuillanne luki että ne tulevat 7.2.2019 eli siis tänään.
Hei,
Kiitos viestistänne,
Valitettavasti olette ymmärtäneet väärin. Olemme kirjoittaneet että lähetämme linssit 07.02.2019. Toimitusaika on 3-7 arkipäivää Postilla.
Perun tilauksen 730120368, sillä pankkini ei hyväksy ulkomaan tilinumeroa.
Hei, Kiitos viestistänne, Tilauksenne on nyt peruutettu.
Perun tilauksen 730154597. Pankki ei hyväksy
Hei,
Kiitos viestistänne, olemme vastanneet sinulle sähköpostitse.
Hei, Melkoisen hankalaa on linssien maksaminen täällä... Yritin tehdä tilausta, mutta taidan vaihtaa firmaa
Hei,
Kiitos viestistänne,
Olemme pahoillamme että teillä on ollut hankaluuksia maksamisen kanssa.
Tilaus 730146865 Verkkopankkini ei hyväksy ulkomaan tilinumeroa. Perun tilaukseni. Terveisin Annika Riipi
Hei,
Kiitos viestistänne,
Olemme vastanneet teidän kysymykseen sähköpostiste.
Olen tilaamassa piilolasinestettä. Maksun erittelysivulla lukee käytetty luotto 5 eur. Mitä tämä tarkoittaa? Jääkö tästä luottovelkaa teille?
Hei,
Kiitos viestistäsi. Luotto tarkoittaa siis rahaa, jota sinulle on lisätty Alensa.fi-tilillesi meidän toimesta (esim. jos olet ollut asiakas 6kk, lisäämme 2€, 12kk 3€ jne). Tämän voit käyttää alennuksena yli 20€ arvoisen tilauksesi yhteydessä. Kyseessä ei siis ole velka, vaan alennus, ja kun maksuerittelyssä lukee "käytetty luotto 5€", on tämä olemassa oleva alennus käytetty automaattisesti tähän tilaukseesi.
Yst.terv. Alensan asiakaspalvelu
tilaus 730158222 en tee ulkomaille tilisiirtoja. Haluan peruuttaa tilaukseni.t: Sanna Halme
Hei,
Kiitos kommentistasi. Olemme nyt peruuttaneet tilauksen ja lähettäneet myös sähköpostilla sinulle tästä vahvistuksen.
Ystävällisin terveisin, Alensan asiakaspalvelu
tilaus 730142488 En tee ulkomaille tilisiirtoja! peruutan tilauksen. Tuomo elonen
Hei,
Kiitos viestistäsi, tilauksesi on nyt peruutettu.
Ystävällisin terveisin, Alensan asiakaspalvelu
Hei Tilasin tänään piilolinssit. Tuleeko spostiin tilausvahvistus?
Hei,
Lähetimme sinulle sähköpostia asiasta, tarkistathan viestisi.
Ystävällisin terveisin, Alensan asiakaspalvelu
Hei, tilasin värilliset piilolinssit, mutta nyt vasta huomasin, että linssit tulevat Saksasta; ehtivätkö ne enää perjantaiksi, jos maksan ne heti huomenna (keskiviikkoaamuna)..?
Hei Hanna,
Kiitos kommentistasi! Vastasimme sinulle henkilökohtaisesti, tarkistathan sähköpostisi.
Ystävällisin terveisin, Alensan asiakaspalvelu
Viime vuonna SAMA TILAUS maksoi 53,98, NYT YLI 70 !!! Nousu on yli 20 euroa, mikään ei selitä tuollaista määrää ! Menee asiakkuus tuollaisilla korotuksilla. Olen hyvin pettynyt.
Hei Jaana,
Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Syynä tuotteiden hinnanmuutoksille yleisesti on se, että toimittajiemme hinnat vaihtelevat jopa viikottain. Tämän ansiosta hintoja joudutaan tarkistamaan ja korjaamaan aika ajoin. Myös esimerkiksi valitsemasi toimitustapa sekä mahdolliset kampanja-alennukset vaikuttavat tilauksesi kokonaishintaan, ja tästä johtuen voi myös tulla hintaeroa kahden eri tilauksen välille, vaikka kyseessä olisi sama tuote.
Mikäli haluat pysyä perillä mahdollisista erityisistä hinnanmuutoksista, tarjouksista ja alennuksista, suosittelemme tilaamaan uutiskirjeemme, josta saat viimeisimmät tiedot kampanjoista sähköpostitse. Mikäli haluat saada uutiskirjeitä meiltä, laitathan meille viestiä osoitteeseen info@alensa.fi, ja lisäämme sinut postituslistallemme.
Ystävällisin terveisin, Alensan asiakaspalvelu