Vaatimukset ja palautukset

Tee vaatimus

Jos sinulla on minkäänlaisia ongelmia ostamiesi tavaroiden kanssa, kirjaudu asiakastilillesi ja tee uusi reklamaatio "Reklamaatiot / Palautukset" -välilehdellä napsauttamalla haluamasi tuotteen reklamaatio/pa­lautus -painiketta.

Tee uusi vaatimus

Pakkaa tavarat asianmukaisesti

Edellytämme, että palautat tuotteen kokonaisuudessaan ilman puuttuvia osia. Lasien osalta tämä sisältää kotelon, ulkolaatikon, kaiken laatikon sisällä olevan tavaran, mahdolliset puhdistusliinat ja kaikki tunnistetarrat tai -laput. Pakkaa vialliset tavarat jäykkään laatikkoon ja lähetä ne kirjattuna kirjeenä. Näin estetään kuljetuksen aikana tapahtuvat vauriot. Laita linssit koteloon, jossa on liuosta, ja sulje se tiukasti, jotta ne eivät pääse kuivumaan. Sinun on lähetettävä linssit ja KAIKKI pakkaukset, mukaan lukien alkuperäinen laatikko ja jäljellä olevat, avaamattomat läpipainopakkau­kset.

Liitä mukaan kopio laskusta

Varmistaaksesi sujuvan reklamaatiopro­sessin, liitä mukaan kopio laskustasi palautuksen mukana.
Jos et ole käyttänyt verkkolomakettamme reklamaation tekemiseen, palautuksen mukana on oltava kirje, jossa on yhteystietosi ja tilausnumerosi sekä kuvaus tuotteen viasta.

Tavaroiden lähettäminen

a) ILMAINEN toimitus
Kun lähetät uuden reklamaation verkkolomakkeemme kautta, asiakaspalvelumme ottaa sinuun yhteyttä 24 työpäivän kuluessa ja toimittaa sinulle palautusetiketin ja yksityiskohtaiset palautusohjeet.

b) Muu toimitustapa
Lähetä paketti osoitteeseen:

Alensa.fi
Korkeakoulunkatu 7
33720 Tampere

Pyydämme, että saat kuitin tai todisteen palautuksesta, kun lähetät pakettisi takaisin. Jos reklamaatiosi hyväksytään, hyvitämme sinulle palautuskulut. Lakisääteisen peruutusajan aikana asiakkaat ovat vastuussa palautuskulujen kattamisesta.

Odota, että hakemuksesi käsitellään

Korvausosastomme tarvitsee aikaa valituksesi käsittelyyn. Voit helposti tarkistaa reklamaatiosi tilan ja edistymisen täältä.

Seuraa korvausvaatimuksen tilaa

Käsittelytiedot

Pidämme sinut ajan tasalla kaikista muutoksista tai päivityksistä sähköpostitse.
Huomaa, että palautusmenettely kestää hieman kauemmin, kun palautat aurinkolaseja ja reseptilaseja. Tämä johtuu siitä, että palautettujen aurinkolasien aitous ja kunto on ensin tutkittava ja tarkistettava perusteellisesti päävarastossamme.
Pyrimme tarkistamaan kaikki palautukset 30 päivän kuluessa.

Tiedot korvausvaatimuk­sista

Jos haluat tehdä reklamaatioita mittatilaustyönä tehtävistä reseptilaseista, ota yhteyttä asiakaspalvelu­tiimiimme. Käymme tapauksesi läpi ja teemme parhaamme auttaaksemme sinua.
Muuntyyppisten silmälasien (aurinkolasit, urheilulasit, tietokonelasit, kehykset, joissa on demolinssejä jne.) osalta edellytämme, että palautat myös kaikki mukana toimitetut lisävarusteet (liinat, aurinkoklipsit, kotelot jne.).

TopVue- ja Gelone-piilolinsseille voit hyödyntää rahat takaisin -takuun.


Tavaroiden palauttamista koskevat tiedot

Palauta silmälasit, joissa on räätälöidyt reseptilinssejä: tämä voidaan tehdä vain 30 päivän peruutusajan kuluessa. Reseptilinssejä valmistetaan yksilöllisten erityisvaatimusten perusteella, joten niitä ei voi palauttaa. Ainoastaan kehykset oikeuttavat mahdolliseen palautukseen.
Jos haluat peruuttaa ostosopimuksen reseptilasien osalta, ota yhteyttä numeroon +358 942 722 460. Teemme kaikkemme, jotta voimme täyttää pyyntösi.
Kun palautat silmälasit (aurinkolasit, urheilulasit, reseptilasit jne.), vaadimme, että lähetät meille myös kaikki mukana toimitetut lisävarusteet (liinat, aurinkositeet, kotelot jne.).

Kaikki tarvittavat tiedot löytyvät käyttöehtojen kohdista: