Vaatimukset ja palautukset
Tee vaatimus
Jos sinulla on minkäänlaisia ongelmia ostamiesi tavaroiden kanssa, kirjaudu asiakastilillesi ja tee uusi reklamaatio "Reklamaatiot / Palautukset" -välilehdellä napsauttamalla haluamasi tuotteen reklamaatio/palautus -painiketta.
Tee uusi vaatimusPakkaa tavarat asianmukaisesti
Edellytämme, että palautat tuotteen kokonaisuudessaan ilman puuttuvia osia. Lasien osalta tämä sisältää kotelon, ulkolaatikon, kaiken laatikon sisällä olevan tavaran, mahdolliset puhdistusliinat ja kaikki tunnistetarrat tai -laput. Pakkaa vialliset tavarat jäykkään laatikkoon ja lähetä ne kirjattuna kirjeenä. Näin estetään kuljetuksen aikana tapahtuvat vauriot. Laita linssit koteloon, jossa on liuosta, ja sulje se tiukasti, jotta ne eivät pääse kuivumaan. Sinun on lähetettävä linssit ja KAIKKI pakkaukset, mukaan lukien alkuperäinen laatikko ja jäljellä olevat, avaamattomat läpipainopakkaukset.
Liitä mukaan kopio laskusta
Varmistaaksesi sujuvan reklamaatioprosessin, liitä mukaan
kopio laskustasi palautuksen mukana.
Jos et ole käyttänyt verkkolomakettamme
reklamaation tekemiseen, palautuksen mukana on oltava kirje, jossa on
yhteystietosi ja tilausnumerosi sekä kuvaus tuotteen viasta.
Tavaroiden lähettäminen
a) ILMAINEN toimitus
Kun lähetät uuden reklamaation verkkolomakkeemme kautta, asiakaspalvelumme
ottaa sinuun yhteyttä 24 työpäivän kuluessa ja toimittaa sinulle
palautusetiketin ja yksityiskohtaiset palautusohjeet.
b)
Muu toimitustapa
Lähetä paketti osoitteeseen:
Alensa.fi
Korkeakoulunkatu 7
33720 Tampere
Pyydämme, että saat kuitin tai todisteen palautuksesta, kun lähetät
pakettisi takaisin. Jos reklamaatiosi hyväksytään, hyvitämme sinulle
palautuskulut. Lakisääteisen peruutusajan aikana asiakkaat ovat vastuussa
palautuskulujen kattamisesta.
Odota, että hakemuksesi käsitellään
Korvausosastomme tarvitsee aikaa valituksesi käsittelyyn. Voit helposti tarkistaa reklamaatiosi tilan ja edistymisen täältä.
Seuraa korvausvaatimuksen tilaaKäsittelytiedot
Pidämme sinut ajan tasalla kaikista muutoksista
tai päivityksistä sähköpostitse.
Huomaa, että palautusmenettely
kestää hieman kauemmin, kun palautat aurinkolaseja ja reseptilaseja. Tämä
johtuu siitä, että palautettujen aurinkolasien aitous ja kunto on ensin
tutkittava ja tarkistettava perusteellisesti päävarastossamme.
Pyrimme
tarkistamaan kaikki palautukset 30 päivän kuluessa.
Tiedot korvausvaatimuksista
Jos haluat tehdä reklamaatioita
mittatilaustyönä tehtävistä reseptilaseista, ota yhteyttä
asiakaspalvelutiimiimme. Käymme tapauksesi läpi ja teemme parhaamme
auttaaksemme sinua.
Muuntyyppisten silmälasien (aurinkolasit,
urheilulasit, tietokonelasit, kehykset, joissa on demolinssejä jne.) osalta
edellytämme, että palautat myös kaikki mukana toimitetut lisävarusteet
(liinat, aurinkoklipsit, kotelot jne.).
TopVue- ja
Gelone-piilolinsseille voit hyödyntää rahat
takaisin -takuun.
Tavaroiden palauttamista koskevat tiedot
Palauta silmälasit, joissa on räätälöidyt reseptilinssejä:
tämä voidaan tehdä vain 30 päivän peruutusajan kuluessa. Reseptilinssejä
valmistetaan yksilöllisten erityisvaatimusten perusteella, joten niitä ei voi
palauttaa. Ainoastaan kehykset oikeuttavat mahdolliseen palautukseen.
Jos haluat peruuttaa ostosopimuksen reseptilasien osalta, ota yhteyttä
numeroon +358 942 722 460. Teemme kaikkemme, jotta voimme täyttää
pyyntösi.
Kun palautat silmälasit (aurinkolasit, urheilulasit,
reseptilasit jne.), vaadimme, että lähetät meille myös kaikki mukana
toimitetut lisävarusteet (liinat, aurinkositeet, kotelot jne.).
Kaikki tarvittavat tiedot löytyvät käyttöehtojen kohdista: